måndag 22 september 2008

tjena!
okej nu ska ja berätta lite mer specifikt :)
ja ramiza och maria hade först en ide om att sälja mössor med tryck på, att dom vi skulle sälja mössorna till skulle själv få välja va de skulle stå¨på dom så sulle vi fixa de. men sen tyckte vi de blev lite för komplicerat samt väldigt dyrt. så vi kom på en ny ide och vår nya ide var att göra smycken öronhänge, halsband och armband. så vi registrerade om oss igen. så nu har vi varit på panduro hobby och kollat på olika pärlor, kedjor och olika tångar man behöver för att kunna tillverka smyckena. de fanns olika boxar typ med vad man behövde som typ ett paket pris så fanns de i olika priser beroende på vad man ville ha. men vi ska kolla vidare i fall vi hittar något annat som vi kanse tycker är bättre. och v har lottat om vem som skulle bli vd och de blev jag :)
// Daniela.

4 kommentarer:

Christian sa...

Hej!

Nu har jag hittat din blogg! Jag vill att du är mer specifik när du skriver i din blogg. Berätta vad er första idé var, vad er nya idé är och vad ni hittade på Panduro!

Jag väntar på ett nytt inlägg med fler detaljer!

DanielaP sa...

okej ja fixar de :)

Christian sa...

All right. Då hänger jag med. Jag hade uppskattat om du inte skriver som du pratar. Dra ner på "typ" och skriv "jag" istället för "ja". Det blir lättare för mig att läsa då. Tack på förhand.

DanielaP sa...

okej ja ska tänka på de i fortsättningen!