torsdag 18 december 2008

försäljningen...

tjinixen!
i dag hade vi våran försäljning som planerat. det gick jätte bra faktiskt bättre än vad jag trott. vi sålde för 1100 ungefär. det som blev över av smyckena gav jag till min kusin i dag för att hon ska sätta upp dom på hennes salong och försöka sälja dom där så i fall de går bra kommer jag att tillverka fler smycken som hon kan ha där. vi kommer att ha fler försäljningstillfällen som tex i februari strax innan alla hjärtans dag då det kommer att va rosa tema med mycket hjärtan, för det är ju en fin present att ge bort till någon. det vi ska köpa in till nästa försäljning är sån typ samets påsar man får smyckena i som man har köpt. fast närsta gång kankse vi står någon anna stans :). hit en tills tycker jag att vårt samarbete i projektarbetet har gått jätte bra alla har skött sina uppgifter vädigt noga och bra. ja det var nog allt för denna gång. god jul.

2 kommentarer:

Christian sa...

Väldigt bra jobb med försäljningen. Utom med en viktig detalj. Ni hade inte frågat om lov för att stå där eller om att sätta upp affischer. Det är INTE proffsigt.

DanielaP sa...

ja vi kom på deet sen :/ nt alls bra.men man lär sig ju av sina misstag så vi har lärt oss något i allafall